Září 2015

Zdravá strava je základem všeho!

27. září 2015 v 13:14 | wecreateyoutoo |  Kecací články
Sice poslední dobou kvůli nedostatku času tolik netvořím, ale na blog to chtělo napsat článek určitě! A tak dnes tu bude článek o tom, co jím a co by měli jíst všichni, kteří chtějí dosáhnout svého vysněného těla nebo začít žít zdravěji.
Teď často čítávám na blogových skupinách žádosti o pomoc, jak zhubnout, a tak jsem se rozhodla přispět i se svou troškou.
Mou první radou je (a to ostatně všichni ví) jíst častěji po menších porcích, po celý den spíše přirozené sacharidy a tuky, na večer spíše bílkoviny. Přirozené sacharidy získáváme z ovoce a zeleniny. Co se tohoto týče, nejlépe jezte sezónní ovoce a zeleninu, která se pěstuje v podmínách České republiky. Proto je lepší, když si dáte jablko než pomeranč, protože pomeranč se pěstuje v zemích exotických, nikoliv v mírném pásmu ČR.

Zhruba před půl rokem jsem přestala jíst bílé pečivo. Nejlepší je úplně vynechat pšeničnou (bílou) mouku a samotnou pšenici, což je velice těžké, a zvláště my, kteří ještě žijeme u rodičů nebo se stravujeme ve školních jídelnách, si tuto změnu nemůžeme dovolit. Ale i ten malý krůček, kdy nebudeme jíst bílé pečivo, je velice důležitý. Pšenice je velice návyková jako droga, a právě z příloh a pečiva se nejvíce tloustne. Jste sytí, když si dáte na večeři rohlík? Troufám si tvrdit, že většina z vás ne. Úplným omezením bílého pečiva se budete cítit více fit a zhubnete- ale chce to silnou vůli a uvidíte, že bílé pečivo vám rozhodně chybět nebude!

Pokud se dáte na jakkoukoliv dietu nebo detoxikaci organismu, nevažte se! Vyvolá to ve vás stres, který většina zahání právě jídlem!

A teď se podíváme, co jím a piji já po celý den!
Snídaně: Snídám podle toho, na co mám zrovna chuť.
Možnost 1: bílý jogurt, ovesné vločky, lněná a chia semínka, ovoce
Možnost 2: sýr cottage, žitný celozrný chléb
Pití: 0,5 litru zeleného čaje bez cukru
•POHYB: cesta do školy zhruba 1,3 km

Svačina: plátek žitného celozrného chleba namazaný máslem+ hlávkový salát, ovoce/zelenina
Pití od začátku školy po skončení: 0,75 litru obyčejné vody
•POHYB: cesta ze školy zhruba 1,3 km

Oběd: ten činí problém- doma jím, to co je, ale když mám možnost výběru, zda brambory nebo knedlík, volím brambory (výborné sacharidy)! Ve školní jídelně volím tu zravjší variantu, např. šmakoun s celozrným knedlíkem :-)

Svačina: ovoce nebo zelenina, müsli

Večeře: např. sacharidová houska a zbytek cýru cottage
Pití: obyčejná voda
POHYB: každý večer asi 10 minut cviků na posílení svalstva

Zhrňme si to, že za den vypiji asi 2 litry obyčejné vody a zeleného čaje bez cukru (skvěle nastartuje metabolismus) a zásadně chodím jen pěšky. Dofám, že Vám článek v něčem pomohl :-) Zároveň se těšte na nějaké DIY :-)
(zdroj: weheartit.com)

Horse- bavlněná taška s korálky

19. září 2015 v 11:15 | wecreateyoutoo |  Tvoření
Ahoj, vítám Vás všechny opravdu po dlouhé době na svém blogu! Naposledy vyšel článek, kde jsme se všichni dozvěděli, kdo vyhrál soutěž o bavlněnou tašku Marilyn Monroe.
Dnes tu Vám představím další z mých výrobků, a to pro všechny milovníky koňů a pohledů z jejich hřbetu :-) Tentokrát to je bavlněná taška s koněm, přičemž za uši jsou přivěšeny na kůži dřevěné korálky :-).


Taška je tentokrát trošku menší s delšíma ušima, ale není zase tak malá, abyste do ní "nenarvali" váš nákup :-) Skvěle se nosí, vhodná jako dárek pro milovníky koní!


Tady je k vidění detail koníka :-) Nejedná se v podstatě o žádnou těžkou kresbu- v jednoduchosti je krása, a proto je koník nakreslený z několika čar.


Detail dřevěné korálky :-)
A čímže jsem kreslila?
Normálně kombinuji různé obyčejná fixy na textil, tentokrát jsem zvolila Gel Roller for fabric a opravdu se s ním skvěle pracuje! A co teď? Teď jen přežehlit a zabalit! :-)


Přeji Vám krásný den a u příštího článku nashledanou (tedy doufám, že nějaký vyjde brzo, jelikož teď nemám moc času).
Budu ráda, když zanecháte komentář :-)